איל קיציס הנחה, דודו טסה הופיע ויניב ביטון ריגש את הקהל בחוויותיו מתהליך השיקום של אביו – בערב חגיגי שהתקיים למען רעות תל־אביב, ביה”ח השיקומי

ערב התרמה חגיגי של עמותת רעות למען רעות תל־אביב, בית החולים השיקומי שבבעלותה, נערך ב-4.12.22, למען רווחת המטופלים ובני משפחותיהם והושק בו המיתוג החדש של בית החולים.

האירוע המרגש נערך בזאפה מידטאון בתל אביב. את הערב הנחה בהתנדבות איל קיציס והתכנית האמנותית כללה הרצאה מרתקת של צלם העיתונות הבינלאומי זיו קורן ומופע של דודו טסה.

האירוע נערך בהשתתפות יו”ר עמותת רעות, עמי אריכא, מנכ”ל העמותה, עידו שריר, מנהלת בית החולים, ד”ר אורית שטיין רייזנר, חברי הבורד וההנהלה של העמותה.

בין המשתתפים באירוע: ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי, התעשיין ואיש העסקים דן פרופר, עורך הדין דן להט, היזמים גיל דויטש ויובל שחר, השופטת בדימוס הילה גרסטל, מנכ”ל קבוצת בי-קום, תומר ראב”ד, מנכ”ל תגלית, גידי מרק, יו”ר קרן להב, גיורא עופר, אשת החברה שרה סלע, ג’יי צביבל, מנכ”ל הרבור גרופ, המלונאי הוותיק, רפי וינר, מנכ”לית חמ”ל בר גפן, ניהול משברים רפואיים, לינוי בר גפן ובן זוגה בן זליכה, השחקן יניב ביטון וכוכב הריאליטי “הקבוצה”, נדב מנדלסון.

ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי, בירך על השותפות ארוכת השנים עם בית החולים: “לאורך השנים בית החולים מוביל במקצועיות רבה את תחום רפואת השיקום ואני מלא הערכה על הטיפול המסור הניתן במקום”. 

אחד מרגעי השיא המרגשים באירוע היה כאשר השחקן יניב ביטון, שאביו מטופל בביה”ח רעות תל־אביב עלה לבמה ושיתף את הקהל בחוויותיו האישיות והקומיות מתהליך השיקום של אביו בבית החולים: “מסתובבים שם מלאכים ועושים רגעי קסם נפלאים. זו החוויה ההפוכה לכל מה שקשה לאנשים במערכת הבריאות. ברעות רואים אותך כל הזמן, לא מוותרים, מתעקשים על כל אחד. הלוואי והמדינה הייתה מתנהלת כמו שרעות עובדת”.

צילומים: גיא יחיאלי, יעל אילן

יצירת קשר וזימון תור

קול רעות

בהסדר עם