בהתאם למחויבות של רעות תל־אביב בית חולים שיקומי למצוינות, שואפת יחידת פניות הציבור לטפח יחסי אמון בין הצוות המקצועי לבין החולים ובני משפחותיהם, אשר מתאפשרים באמצעות הקשבה ופתיחות לקבלת משוב.

פניותיכם עוזרות לנו להשתפר ולהפיק לקחים חשובים. אנו מקדמים בברכה כל סוג של משוב ומזמינים אתכם לפנות אלינו בכל נושא הנוגע לבית החולים. אנחנו מתחייבים לטפל בכל פנייה בהקדם ועל הצד הטוב ביותר.

טלפון: 036893752

 דוא”ל: [email protected]

לשליחת פנייה, אנא מלאו את הטופס

בהסדר עם