אתנחתא מוסיקלית ברעות

בימים אלה יצאה לדרך פעילות העשרה מוסיקלית למשוקמים בבית חולים שיקומי רעות.  בפעילות לוקחות חלק בהתנדבות לאה פיטוסי וסוניה טירין- שתי סטודנטיות צעירות מהחוג למוסיקה באוניברסיטת תל אביב, המגיעות אחת לשבוע כדי להעביר סדנה מוסיקלית חווייתית למטופלים.

כחלק מתכנית לימודיהן במהלך השנה כולה, הסטודנטיות משלבות פעילות למעורבות חברתית ותרומה לקהילה.

הסדנה המוסיקלית, בת שעה וחצי, מתמקדת בכל שבוע ביוצרים וסגנונות מגוונים, דוגמת מוסיקה קלאסית (שופן, מוצרט, גרשווין), ג'אז ומוסיקה ארץ ישראלית, ומלווה בסרטונים וקטעי נגינה ושירה.

"מה שעושה לי טוב הוא הרגע שבו אני רואה שאני מצליחה לגעת באנשים והם נהנים. למשל אותו מטופל שישב לידי והתחיל לרקוד וליהנות עשה לי את היום", סיכמה את החוויה סוניה טירין.

התכנית יוצאת לדרך זו השנה השלישית, כחלק משיתוף פעולה בין בית החולים לחוג למוסיקה באוניברסיטת תל אביב, והודות לתרומתו ולסיועו של פרופ' יאיר אורגלר, ידיד המרכז הרפואי.

טרם היציאה לדרך, הגיעו הסטודנטיות לסיור בבית החולים בו למדו מקרוב על הפעילות והעשייה הרב מקצועית המתבצעת כאן.

את התכנית מלווה הגב' דורית פסו, מנהלת גיוס והשמת מתנדבים ורכזת המתנדבים בבית חולים שיקומי רעות. 

 

בתמונה: הסטודנטיות סוניה טירין ולאה פיטוסי בעת הפעילות בבית החולים.

הסטודנטיות סוניה טירין ולאה פיטוסי בעת הפעילות בבית החולים

    יצירת קשר וזימון תור


    קול רעות


    בהסדר עם

    Reuth
    Privacy Overview

    This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.