ד"ר ארי לאודן נכנס לתפקיד סגן מנהלת בית החולים

ד"ר ארי לאודן נכנס בימים אלה לתפקידו כסגן מנהלת ביה"ח. ד"ר לאודן הינו פסיכיאטר מומחה, עוסק בפסיכיאטריה לגיל זיקנה ובוגר תואר שני במינהל מערכות בריאות.
בתפקידו האחרון שימש כפסיכיאטר ארצי, מנהל המחלקה לבריאות הנפש בלאומית שירותי בריאות והיה בין מובילי הרפורמה ופיתוח השירות בבריאות הנפש בלאומית.
כמו כן משמש ד"ר לאודן מדריך קליני בתחומי הפסיכיאטריה, פסיכוגריאטריה ובריאות הנפש בבית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון.
עם כניסתו לתפקיד אמר ד"ר אלודן: "כאנשי מערכת הבריאות, אנחנו צריכים לעשות את המקסימום עבור המטופלים שלנו, לנהל עמם שיח בגובה העיניים וככל שניתן לשתף אותם בתהליך וקבלת ההחלטות.
"רפואת השיקום מפגישה את המטופל עם מצבים קשים של יציאה מהמסלול המתוכנן, קושי ואובדן; מנגד מתגלות שם יכולות להתמודדות ולשינוי שהמטופל לא ידע על קיומן או לא היה מודע להן קודם. אנשי מקצועות השיקום נוכחים ומובילים בתהליכים המרגשים והמורכבים האלו".
ד"ר ארי לאודן

    יצירת קשר וזימון תור


    קול רעות


    בהסדר עם

    Reuth
    Privacy Overview

    This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.