חדש ברעות תל-אביב: “אח”מ- אחראית חווית מטופל מחלקתית”

בית החולים השיקומי רעות תל-אביב יצא עם שירות חדש: “אח”מ- אחראית חווית מטופל מחלקתית”, שמטרתו שיפור השירות וחווית המטופל ומשפחתו בזמן האשפוז בבית החולים.

תפקיד האח”מ כולל ליווי של המטופלים מרגע קליטתם בבית החולים ולאורך אשפוזם, מתן מענה שירותי לצרכים של המטופלים ומשפחותיהם, ייזום פעולות רווחה וסיוע לצוות המחלקה.

הקשר עם האח”מ נוצר עוד טרם הגעת המטופל לבית החולים, ממשיך במפגש הראשוני בו האח”מ מקבל את המטופל מיד עם הגעתו בשער הכניסה ובליווי השוטף בהמשך תהליך השיקום. בשלב ההסתגלות ולאורך תקופת האשפוז מסייע האח”מ למטופל בכל הנוגע לסדר היום ולשגרת הטיפולים, עורך לו היכרות עם סביבת בית החולים, מלווה אותו לטיפולים ומהווה כתובת גם בשעות הפנאי.

תפקיד האח”מ, שהינו ראשון מסוגו בארץ, מהווה קפיצת מדרגה בשירות בבית החולים והינו חלק מתפיסת בית החולים למתן מענה מיטבי לצרכי המטופל וסביבתו הקרובה.

שער הכניסה לבית החולים רעות תל אביב

    יצירת קשר וזימון תור


    קול רעות


    בהסדר עם