20/02/2024, ICE: "בכ-850 מיליון שקל- היכן יוקם בית החולים השיקומי הגדול בישראל?"

השבוע אישרה עיריית תל אביב-יפו את התכנית לבניית הקמפוס החדש של בית החולים השיקומי רעות תל אביב –בשטח שדה דב בצפון מערב העיר, אשר צפוי להיות הקמפוס השיקומי הגדול והמתקדם בישראל. על פי ההסכם שנחתם עם העירייה (20.2.24), בית החולים יעתיק את פעילותו למבנה חדש שיספק מענה מתקדם לצרכים ההולכים וגדלים בתחומי השיקום במדינת ישראל, בייחוד על רקע מלחמת  "חרבות ברזל". לפי ההערכות, הפרויקט צפוי להסתיים בעוד 7 שנים. על ההסכם חתמו: ראש עיריית תל אביב-יפו ויו"ר קרן תל אביב, רון חולדאי ובכירים נוספים.

לקריאת הידיעה באתר  ICE במלואה

 

 

צילום מסך מתוך כתבה באתר ICE על התכניות להקמת קמפוס חדש לבית החולים השיקומי רעות

    יצירת קשר וזימון תור


    קול רעות


    בהסדר עם

    Reuth
    Privacy Overview

    This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.