09/06/2024, מגזין רינונים: "בבית החולים השיקומי רעות תל אביב, הצוות והמטופלים הכינו לאלמוג מאיר ג'אן את העוגה האהובה עליו"

הצוות והמטופלים בבית החולים השיקומי רעות תל אביב הכינו לאלמוג מאיר ג'אן את העוגה האהובה עליו.

לקראת חג השבועות, יזמו צוות הריפוי בעיסוק יחד עם המטופלים בבית החולים, מחווה עבור אורית מאיר, אימו של אלמוג המטופלת במכון הכאב בבית החולים.

הצוות והמטופלים ביקשו לאפות עבורו את העוגה האהובה על אלמוג במסגרת תהליך השיקום שלהם. האם אורית נענתה ליוזמה וכתבה עבורם את המתכון לעוגת הגבינה האהובה עליו בכל חג וציינה: "עוגה מנצחת שאלמוג מאוד אוהב והיא מתחסלת במהירות. העוגה חגיגית ומושלמת לחג שבועות".

הצוות והמטופלים שתכננו את הפעילות ליום ראשון (9.6.24) בבוקר, הגיעו שמחים ונרגשים במיוחד – לאחר שיום קודם התבשרו על שחרורו של אלמוג משבי החמאס וחזרתו הביתה.

המטופלים סיפרו: "העוגה עשויה מכל מיני חומרים וככה אנחנו מאחלים לנו – שתצא לנו עוגה טובה ומדינה טובה, חברה שבונה ויוצרת משהו טוב וטעים. ברוך הבא אלמוג היקר ואנחנו מאחלים לך רק בשורות טובות".

לקריאת הידיעה במלואה

צילום מסך מאתר רינונים של ידיעה בנושא עוגה לשבועות שאפו מטופלים ברעות תל אביב לאורית מאיר, אימו של אלמוג ג'אן

    יצירת קשר וזימון תור


    קול רעות


    בהסדר עם

    Reuth
    Privacy Overview

    This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.