14/05/2025, בתים מבפנים: "גינון לגוף ולנפש"

בית החולים השיקומי רעות תל אביב משתתף באירוע' בתים מבפנים' ומזמין את הציבור לסיור בגינה הטיפולית שעל גג בית החולים.

במסגרת הסיור תציג מנהלת הגינה הטיפולית, אורית עדין, את תרומת הגינה לתהליכי השיקום. חלקו השני של הסיור יכלול ביקור בגינת המכון לטיפול בהפרעות אכילה בה נבנה מסלול הליכה לוויסות חושי ורגשי. מנהל המערך הפסיכולוגי והמכון, אמיר צנדקוביץ, יסביר את תפקיד הגינה בטיפול.

לקריאת הידיעה במלואה

צילום מסך של הידיעה על אירוע בתים מבפנים

    יצירת קשר וזימון תור


    קול רעות


    בהסדר עם

    Reuth
    Privacy Overview

    This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.