יצא לדרך רעות WizeCare

בית חולים שיקומי רעות תל אביב וחברת WizeCare חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בתחום השיקום מרחוק במסגרתו מוצע שירות חדש הכולל תרגול פיזיותרפיה אישי און ליין  – מכל מקום ובכל זמן.

רעות WizeCare הינו שירות טכנולוגי חדשני המציע תרגול פיזיותרפיה בהתאמה אישית, נגיש וזמין וללא המתנה בתור. השירות מאפשר תרגול עצמי המותאם למצבו של המטופל ולרמת תפקודו – באמצעות מחשב, טלפון נייד או מכשיר טאבלט. 

השירות כולל פגישת אבחון וייעוץ עם פיזיותרפיסט מומחה לבניית תכנית תרגול אישית, הדרכה לשימוש במערכת וכן ליווי ומעקב טיפולי.

ניתן לבחור בין מסלול טיפול פרטני לטיפול קבוצתי, המתבצע במכון לשיקום בטכנולוגיות מתקדמות בבית החולים רעות. 

רעות WizeCare מיועד לאנשים הסובלים ממגוון בעיות אורתופדיות, נוירולוגיות, פציעות ספורט (נקעים, שברים, קרעים), כאבי גב, כאבי ברכיים וכאבי מפרקים.

מנהל בית החולים, ד”ר דב אלבוקרק: “הפיזיותרפיה הינה אחד מתחומי הטיפול המרכזיים בתהליך השיקום. רעות וידיאותרפי הוא שירות נוסף בארגז הכלים הטיפולי ויאפשר למטופל לשפר את תפקודו באופן נגיש וזמין תוך מעקב קבוע אחר אופן ההתקדמות”.   

רועי שטרן מנכ”ל WizeCare : “נוצרה כאן שותפות חדשה בישראל שהולכת להוביל את תחום השיקום מרחוק עם הניסיון והמוניטין של רעות, בשילוב הטכנולוגיה פורצת הדרך של וידיאותרפי. אנחנו גאים להצטרף לארגון כמו רעות ובטוחים שנגיע להישגים משמעותיים יחד”. 

למידע נוסף על השירות:  קול רעות – 03-5081000[email protected]

יצירת קשר וזימון תור

קול רעות

בהסדר עם