נחנך אגף מרפאות חוץ ואשפוז יום שיקומי

בטקס חגיגי נחנך אגף מרפאות חוץ ואשפוז יום שיקומי. הטקס נערך במעמד שר הבריאות, ח”כ הרב יעקב ליצמן, ובהשתתפות התורמים, בני הזוג ד”ר מרים ושלדון אדלסון, הנהלת בית החולים ועמותת ‘רעות’.
עלות פרויקט בניית האגף הסתכמה ב-2 מיליון שקלים מתוכם תרמה משפחת אדלסון סכום של 1.25 מיליון שקלים והיתרה בסך של כ-700 אלף שקל מכספי עיזבונם של בני הזוג המנוחים אנה וארנולד שפיגלר.
במהלך הטקס הסירו בני הזוג אדלסון יחד עם מנהל בית החולים, ד”ר דב אלבוקרק, את הלוט מעל שלט המוקיר את תרומתם לפרויקט.
שר הבריאות שיבח את העשייה של בית החולים: “בית החולים רעות הוא אחד הטובים ביותר ואני אמשיך לכוון מאמצים בנושא הרחבת שירותי השיקום והוספת מיטות”.
ד”ר דב אלבוקרק, מנהל בית החולים, הודה בחום לבני הזוג אדלסון: “הודות לתרומתם הנדיבה והמשמעותית, נוכל להמשיך ולקדם את המרכז הרפואי ולהעניק לעוד מאות מטופלים בכל שנה טיפול רפואי שיקומי, רב מקצועי ומתקדם”.
בניית האגף כוללת הרחבה של מחלקת אשפוז יום שיקומי שהינה כבר היום הגדולה ביותר בישראל. מחלקת אשפוז היום השיקומי מורכבת מצוות רב מקצועי של מומחים מובילים במגוון מקצועות הרפואה והבריאות ומערך הטיפול כולל גם שיקום בטכנולוגיות מתקדמות וסדנאות שונות. באגף החדש פועלים גם המרכז לשיקום חולים הסובלים מתסמונות כאב כרוניות והמרכז הארצי לטיפול ב-CRPS (תסמונת כאב אזורי מורכב).
הפרויקט כולל גם הצטיידות במכשור מתקדם בתחומי השיקום, ובהמשך תיבחן האפשרות להוספת שירותים חדשים. כל זאת, כחלק מהתפיסה לפיתוח שירותים המאפשרים רצף טיפולי מהאשפוז לקהילה עבור הציבור הרחב.

 

בתמונה : שר הבריאות, ח”כ הרב יעקב ליצמן , ד”ר דב אלבוקרק, מנהל המרכז הרפואי, בני הזוג ד”ר מרים ושלדון אדלסון

    יצירת קשר וזימון תור


    קול רעות


    בהסדר עם