על המסלול למען בית חולים שיקומי רעות

תצוגת אופנה מרהיבה למען בית חולים שיקומי רעות התקיימה ביום שני בערב, ה- 19.5.14, במתחם האירועים אביגדור, בת”א. בתצוגה השתתפו מיטב מעצבי האופנה בישראל בהנחייתה בהתנדבות של השחקנית, המנחה והדוגמנית יעל גולדמן. כל הכנסות הערב מוקדשות להעמקת ולהרחבת הפעילות במרכז הרפואי שיקומי ‘רעות’, בתל אביב.

המשתתפים בתצוגה: ירון מינקובסקי, דורין פרנקפורט, אפרת קליג, יניב פרסי, רון פראצ’ה, דורון אשכנזי, שני צימרמן, אלעד מיאלי, יוסי קצב, נסטיה ל – “בנקר” ואלירן נירגזיץ. הנעליים שהוצגו הם מבית  ניין ווסט. עדה לזורגן איפרה את הדוגמניות והדוגמנים, ודוד וארז אשר על עיצוב השיער.

האירוע היה פרי יוזמתה הברוכה של ידידת ‘רעות’ מארה”ב תמרה פרוידנשטיין שהתנדבה בבבית החולים השיקומי רעות בקיץ 2012, במסגרת תכנית חונכות ייחודית לתלמידות תיכון. החוויה המעצימה, ומסירותו האדירה של צוות בית החולים למטופליו, השפיעו עליה עמוקות. עם שובה לניו יורק, היא החליטה לפעול לגיוס תרומות עבור ‘רעות’ ולהגברת המודעות לפעילות העמותה. בשנה שעברה היא ערכה במנהטן, בהצלחה רבה, תצוגת אופנה ראשונה תחת השם Reuth Runway, ועכשיו חזרה על היוזמה הפעם בישראל, בהצלחה רבה גם כן.

יצירת קשר וזימון תור

קול רעות

בהסדר עם