15/06/2026, ice: "בית החולים השיקומי הגדול בישראל בדרך: יוקם בהשקעת כ-1.2 מיליארד שקל"

קרן תרומות של משפחת חוסידמן תתרום 200 מיליון ש״ח להקמתו של בית החולים השיקומי חוסידמן בשדה דב שיהיה בית החולים השיקומי הגדול בישראל. בית החולים החדש יוקם בהשקעה כוללת של כ-390 מיליון דולר (כ-1.2 מיליארד שקל).

בית החולים השיקומי רעות, בניהולה של ד"ר אורית שטיין רייזנר, צפוי להעתיק את פעילותו משכונת יד אליהו לקמפוס החדש ש יקרא ביה"ח השיקומי חוסידמן.

בנייתו צפויה להסתיים בעוד כ-6 שנים, ומהווה מהלך משנה מציאות בעולמות העירוניות, השיקום והגריאטריה בישראל. הוא יכלול, בין היתר, כ-540 מיטות, מרפאת טראומה, מערך אשפוז יום שיקומי מורחב, מרחבי טיפול חדשניים, מכון דימות, בריכה הידרותרפית, מכונים ומרפאות מתקדמות, חממה למחקר ופיתוח ושטחים ירוקים לרווחת המטופלים והמשפחות. בצמוד לבניין בית החולים צפוי להיבנות בניין דיור ציבורי חדש עם כ-250 יחידות דיור.

לקריאת הידיעה במלואה

צילום מסך מתוך כתבה באתר ice על תרומת חוסידמן

    יצירת קשר וזימון תור


    קול רעות


    בהסדר עם

    Reuth
    Privacy Overview

    This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.