קרן תרומות של משפחת חוסידמן תתרום 200 מיליון ש״ח להקמתו של בית החולים השיקומי חוסידמן בשדה דב שיהיה בית החולים השיקומי הגדול בישראל. בית החולים החדש יוקם בהשקעה כוללת של כ-390 מיליון דולר (כ-1.2 מיליארד שקל).
בית החולים השיקומי רעות, בניהולה של ד"ר אורית שטיין רייזנר, צפוי להעתיק את פעילותו משכונת יד אליהו לקמפוס החדש ש יקרא ביה"ח השיקומי חוסידמן.
בנייתו צפויה להסתיים בעוד כ-6 שנים, ומהווה מהלך משנה מציאות בעולמות העירוניות, השיקום והגריאטריה בישראל. הוא יכלול, בין היתר, כ-540 מיטות, מרפאת טראומה, מערך אשפוז יום שיקומי מורחב, מרחבי טיפול חדשניים, מכון דימות, בריכה הידרותרפית, מכונים ומרפאות מתקדמות, חממה למחקר ופיתוח ושטחים ירוקים לרווחת המטופלים והמשפחות. בצמוד לבניין בית החולים צפוי להיבנות בניין דיור ציבורי חדש עם כ-250 יחידות דיור.











