ממשיכים להוביל: ביה”ח השיקומי רעות ת”א במקום הראשון בבטיחות הטיפול מבין המוסדות הרפואיים הגריאטריים בישראל

בית החולים השיקומי רעות ת”א ממוקם במקום הראשון בבטיחות הטיפול מתוך 11 מוסדות רפואיים גריאטריים בישראל. כך עולה  מממצאי סיכום מבחן התמיכה בתחום בטיחות הטיפול של משרד הבריאות. הנתונים נאספו בין החודשים ספטמבר 2020-ספטמבר 2021.
 
בין מטרות המודל: בניית סטנדרט לאומי לתרבות ארגונית שמקדמת את בטיחות הטיפול וניהול הסיכונים במוסדות רפואיים גריאטריים; שיפור פרואקטיבי של תהליכי עבודה במוקדי סיכון לטעויות בטיפול הרפואי ;הפניית הקשב של הנהלות מוסדות רפואיים גריאטריים לנושא בטיחות הטיפול.
 

ציון מקסימלי בכל המדדים

 
על פי הממצאים, השיג ביה”ח רעות את הניקוד המקסימלי בכל שבעת המדדים שנבדקו, בחלק מהמדדים קיבל בית החולים ציון בונוס: שיעור הדיווח על כמעט אירוע, זיהוי מטופל, סבבי בטיחות, הכשרות בבטיחות הטיפול, סקר תרבות בטיחות, פרויקטים מחלקתיים לקידום בטיחות ולמידה ארגונית מאירועים חריגים. 
 
סה”כ ניקוד מקסימלי 42.5, סה”כ ניקוד מקסימלי רעות – 42.9. אחוז מהניקוד המקסימלי – 100.94%.
 
מנהלת בית החולים השיקומי רעות ת”א, ד”ר אורית שטיין רייזנר: “הממצאים משקפים את העבודה המאומצת וההשקעה של הצוותים שלנו בשיפור תחום הבטיחות שהינו אחד הנושאים המהותיים בשמירה על סטנדרט איכותי ומקצועי למען המטופלים. אני גאה בצוותים שלנו המקדמים את העשייה בתחום”.

יצירת קשר וזימון תור

קול רעות

בהסדר עם